NEWSLETTER

    http://www.podstudovatobchod.sk/

    SAMO je členom

    EuroCommerce logo RUZ logo
    Tlačové správy

    Ponúkať správne označené výrobky svojim zákazníkom, to je snaha obchodníkov

    Odborní pracovníci členov SAMO (Billa, Kaufland, Metro, Lidl a Tesco) sa zišli dňa 25. októbra 2016 na pracovnom stretnutí, ktoré bolo venované téme označovania potravín v obchode. Stretnutie sa konalo v spolupráci s Ministerstvom pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR a nadväzovalo na sériu podobných odborných podujatí zameraných na vzdelávanie zamestnancov členov SAMO v oblastiach, ktorým  aliancia dlhodobo venuje veľkú pozornosť. Stretnutie sa konalo pod vedením Ing. Jána Haščíka, zo Sekcie potravinárstva a obchodu, odbor potravinárstva z ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR. „Dôvodom, prečo takéto stretnutia iniciujeme, je, snaha obchodníkov predchádzať pochybeniam vyplývajúcich z platnej národnej a európskej legislatívy.  Označovanie potravín patrí medzi kľúčové problematiky v maloobchode s priamym dopadom na spotrebiteľa. Preto považujem odborný dialóg a spoluprácu s príslušnými štátnymi organizáciami v tejto téme, ako veľmi prínosnú pre prevádzkovú prax,“ povedala Katarína Fašiangová, predsedníčka Slovenskej aliancie moderného obchodu.

    Cieľom pracovného stretnutia bolo objasniť povinnosti obchodníkov na označovanie balených aj nebalených potravín vyplývajúce z pripravovanej národnej legislatívy.

    OLYMPUS DIGITAL CAMERA

    OLYMPUS DIGITAL CAMERA

    OLYMPUS DIGITAL CAMERA