NEWSLETTER

    http://www.podstudovatobchod.sk/

    SAMO je členom

    EuroCommerce logo RUZ logo
    Tlačové správy

    Chceme kvalitné potraviny

    Zdroj: TV Markíza, Relácia: 19:00 Televízne noviny, Dátum: 21.4.2018

    Jaroslav ZÁPALA, moderátor
    ——————–
    Naše nákupné návyky sa pomaly menia. Podľa prieskumu už nechceme lacný menej kvalitný tovar.

    Lenka VAVRINČÍKOVÁ, moderátorka
    ——————–
    Kupovať chceme kvalitné slovenské potraviny. Sortiment výrobkov vyrobených u nás sa vďaka tomu v obchodoch rozširuje.

    Ľubica JANÍKOVÁ, redaktorka
    ——————–
    Slovenských potravín máme v supermarketoch viac. Všimli si to samotní zákazníci a potvrdzuje to aj najnovší prieskum.

    Rastislav KOČAN, agentúra GfK
    ——————–
    Takmer polovica slovenských návštevných obchodov spotrebiteľov si všimla, že na pultoch nachádza viacej slovenských výrobkov.

    Ľubica JANÍKOVÁ, redaktorka
    ——————–
    Kvalita aj cena sú najdôležitejšie kritériá na základe, ktorých sa rozhodujeme, aké potraviny si vložíme do nákupného vozíka. No kým cena bola dlhodobo tým najdôležitejším parametrom, teraz sa situácia otočila a Slováci sa rozhodujú podľa kvality.

    zákazníčka
    ——————–
    Aby boli kvalitné a potom pozerám na cenu. Mám nejaký okruh tovaru, ktorý beriem, lebo viem, že je kvalitný.

    Ľubica JANÍKOVÁ, redaktorka
    ——————–
    Sú to aj slovenské výrobky medzi týmito kvalitnými?

    zákazníčka
    ——————–
    Áno, určite.

    zákazníčka
    ——————–
    Aj cena ale aj kvalita. Najradšej mám slovenské výrobky.

    Ľubica JANÍKOVÁ, redaktorka
    ——————–
    Takmer polovica z nás si kupuje potraviny, ktoré pokladá za kvalitné. Cena je rozhodujúca len pre štvrtinu z nás.

    Rastislav KOČAN, agentúra GfK
    ——————–
    Kvalita a cena sú dve najdôležitejšie kritériá a kvalita sa dostala na prvé miesto.

    Ľubica JANÍKOVÁ, redaktorka
    ——————–
    Spokojní sme aj s výrobkami zo Slovenska. Každý druhý spotrebiteľ si myslí, že kvalita našich výrobkov sa skôr zlepšuje nez zhoršuje.

    zákazníčka
    ——————–
    Keď beriem mäso, tak slovenský pôvod, ako to mám vyskúšané. To je akože naše, to nemá chybu.
    Rastislav KOČAN, agentúra GfK
    ——————–
    Spotrebitelia vnímajú, že slovenské siete predávajú kvalitnejšie výrobky, ako to bolo v minulosti.

    Ľubica JANÍKOVÁ, redaktorka
    ——————–
    Podľa Aliancie moderného obchodu sme vlani v našich potravinových reťazcoch kúpili slovenské výrobky za viac ako 1,5-miliardy eur. Spolupráca obchodníkov s výrobcami je podľa nich odpoveďou na preferencie zákazníka.

    Katarína FAŠIANGOVÁ, predsedníčka SAMO
    ——————–
    Vzťah medzi dodávateľmi a obchodníkmi je u nás na Sklovensku absolútne štandardný. Každý dodávateľ, ktorý dodáva do obchodu alebo obchodného reťazca musí spĺňať tri základné požiadavky. Musí dodávať výrobky, ktoré sú kvalitné, bezpečné a musia vedieť dokázať zaviesť množstvá, ktoré reťazce požadujú.

    Ľubica JANÍKOVÁ, redaktorka
    ——————–
    Kvalita pritom nesmie byť len dočasná.Výrobcovia ju musia vedieť zaručiť neustále na rovnakej úrovni. Podľa aliancie sa už prispôsobujú aj podmienkam malých lokálnych dodávateľov, aby zákazníkom vyšli v ústrety. Ľubica Janíková, televízia Markíza.